Search
Close this search box.

Tylna belka Peugeot 306

Peugeot 306 to samochód, który można napotkać w kilku odmianach – zaczynając od trzydrzwiowego hatchbacka, kończąc na kombi oraz kabriolecie. W okresie produkowania samochód był dostępny z silnikami benzynowymi oraz diesla. Niestety, nie obyło się bez kilku niedoskonałości konstrukcyjnych, a jedną z nich jest tylna belka Peugeot 306.

Czym właściwie jest tylna belka Peugeot 306 i jaką pełni rolę? Otóż jest to niezwykle istotny element zawieszenia, który pełni dwie funkcje. Pierwsza to utrzymywanie większości masy pojazdu. Druga – stabilizacji geometrii kół samochodu, przekładająca się na sterowność.

Jak rozpoznać, że tylna belka Peugeot 306 nie działa prawidłowo?

Jeśli belka tylna Peugeot 306 jest wyeksploatowana i nie pełni wystarczająco dobrze swojej roli, łatwo to poznać i nie musisz w tym celu jechać do serwisu. Wadliwe działanie odczuwane jest podczas normalnej, codziennej jazdy. Koła, które nie mają odpowiedniej geometrii, sprawiają, że kierowanie pojazdem staje się mało komfortowe, a sterowność jest znacznie gorsza.

Na szczęście można przywrócić auto do pełnej sprawności – w tym celu niezbędna jest naprawa tylnej belki Peugeot 306. I warto zrobić to jak najszybciej po zauważeniu usterki. Jeśli nie podejmie się działań, nie tylko będzie się ona pogłębiać, coraz bardziej utrudniając jazdę, ale również może dość do uszkodzenia powiązanych z nią elementów i części. A to niesie ze sobą znacznie większe koszty.

Dlaczego tylna belka Peugeot 306 staje się coraz bardziej zużyta?

Pomimo solidnej jakości wykonania, tylna belka Peugeot 306 ulega zużyciu na skutek zwykłej eksploatacji. Dodatkowo proces jej osłabiania może przyśpieszać jazda po nierównych drogach (o co w Polsce nietrudno), a także prowadzenie samochodu z dużym obciążeniem. Niestety, nie da się tego uniknąć i nie pomogą regularne przeglądy czy wymiana uszczelniaczy. Prędzej czy później regeneracja tylnej belki Peugeot 306 będzie niezbędna.

CZĘŚCI:

Zestaw łożysk z uszczelniaczami na stronę: 97 zł

Fabryczny czop tylnej belki: 157 zł

ROBOCIZNA I KOSZTY NAPRAWY:

Robocizna: 349 zł

W przypadku wymiany samych łożysk koszt naprawy wynosi: 543 zł

Jeśli jeden z czopów będzie uszkodzony, cena wyniesie: 700 zł

Jeżeli oba czopy będą skorodowane koszt naprawy wyniesie: 857 zł

Czas naprawy:

max 3 godziny

Gwarancja:

3 lata bez limitu kilometrów

Gdzie możesz dokonać regeneracji tylnej belki Peugeota 306?

Naprawa tylnej belki Peugeot 306 to jednak z naszych specjalności. Aby przeprowadzić tę operację, zapraszamy do naszych warsztatów – znajdują się one w Krakowie, Poznaniu, Warszawie oraz Świdnicy (koło Wrocławia). W każdym z nich pracują wysokiej klasy specjaliści, którzy doskonale znają się na samochodach marki Peugeot. Oczywiście mogą oni zaoferować również innego rodzaju naprawy – na liście naszych usług jest nie tylko tylna belka Peugeot 306. Cena za serwis różni się w zależności od takich czynników, jak stopień komplikacji czy konieczność wymiany części, jednak jest ona zawsze przystępna. W przypadku wymiany części używamy wyłącznie fabrycznych, otrzymanych od producenta.

Regeneracja tylnej belki Peugeot 306 przywróci samochód z powrotem do optymalnej kondycji. Nie warto odwlekać tego procesu i zapewnić sobie komfortową jazdę, którą umożliwi w pełni sprawna tylna belka Peugeot 306. Cena za regenerację może mile Cię zaskoczyć, dlatego już dzisiaj odwiedź nasz warsztat i upewnij się, że samochód będzie w sterowny, a prowadzenie komfortowe.

Bez wątpliwości taka belka wytrzyma o wiele dłużej niż czas gwarancyjny, przyjmujemy że jeżeli wytrzymała do pierwszej naprawy 8 lat to tak będzie i po naszej naprawie, gdyż wszystkie części i materiały są fabryczne. Po takiej naprawie belka jest niczym nowa.

Niewątpliwie powyższe wyliczenie nie obejmuje każdego auta. Zużycie belki zależy głównie od sposobu użytkowania, w wypadku dotkliwego zużycia może być potrzebna wymiana wahacza czy też poduszek na belce. Taką usługę wdrożymy w cenie, dopłata obowiązuje tylko za dodatkowe części.

Tylna belka Peugeot 306

4,6/5 – (77 votes)