Peugeot Partner auto produkowane w wersji zarówno w wersji osobowej jak i osobowo-dostawczej typu kombivan. Produkowany wspólnie z firmą Citroen w latach 1996-2008. Dotychczas wystąpiły dwie generacje tego modelu. Partner został zaprojektowany jako całkowicie nowa konstrukcja, jednakże w jego budowie wykorzystano również elementy pochodzące z innych aut koncernu PSA (między innymi zawieszenie przednie typu McPherson, które pochodzi z modelu 306, tylne drążki skrętne zaś zostały zaadaptowane z Peugeot 405 w wersji kombi). Już w drugiej generacji tego modelu możemy zauważyć różnice związane z tylnym zawieszeniem. Tylna belka Peugeot Partnera II składa się przede wszystkim z poprzecznicy (rury nośnej) umocowanej do podwozia tzw. trawersami z poduszkami mocującymi. Na końcach poprzecznicy usytuowane są czopy z ułożyskowanymi podłużnymi wahaczami. Natomiast poprzeczne drążki skrętne to nic innego jak element sprężysty, którego funkcje w typowym zawieszeniu spełniają sprężyny. Dzięki takiemu zawieszeniu ten model pozwala na efektywną przestrzeń bagażową oraz określoną ładowność, w zależności od typu auta.
Auto wciąż w dużej mierzy wykorzystywanie głównie przez firmy. Zaskarbił sobie serca niejednego przedsiębiorcy za sprawą czego w świadomości społeczeństwa Peugeot Partner utkwił jako wyłącznie auto dostawcze. Niemniej jednak, Partner jest również dostępny w wersji osobowej Tepee dostosowanej do wymagań rodzinnego vana. Przestronny, stabilny, wytrzymały, dostępny w wersji 5 lub 7 osobowej. Idealne auto dla rodziny z dziećmi. Dodatkowym atutem jest wyjątkowo pojemny bagażnik, w szczególności w wersji 5 osobowej. Najnowsze wersje Partnera Tepee zdobywają nagrody dotyczące bezpieczeństwa. Koncern Peugeot wykazał się wieloma funkcjami w tym modelu auta.
Nie ważne czy użytkujemy Partnera jako auto dostawcze czy osobowe, jest ono niezawodne w obu wersjach.