Typowa dla renault Kangoo jest konstrukcja zawieszenia tylnego wykorzystująca układ drążków skrętnych i wahaczy wzdłużnych. Jazda po naszych drogach jest w miarę wygodna lecz taka konstrukcja zawieszenia niedobrze znosi przeciążenie samochodu, np. zbyt dużą ilością bagaży. Bagażnik Kangoo wynosi 650 litrów, a jego długość jest bliska 1 metra. Po złożeniu na tylnej kanapie w wersji osobowej możemy przewozić przedmioty o długości 160cm i szerokości 120cm. Transport np. ławy czy komody jest więc całkiem realny.

W mieście Kangoo spisuje się świetnie. Komfort z jazdy stoi na przyzwoitym poziomie. Widoczność z miejsca kierowcy jest bardzo dobra, zasługą tutaj jest bardzo duża szyba przednia. Model ten nie nadaje się do szybkiej jazdy w zakrętach, a to ze względu na wysokość nadwozia. Dynamika pojazdu w silniku wysokoprężnym również jest na dobrym poziomie. Renault konsekwentnie unowocześnia swój flagowy model dostawczy. Jego uniwersalność to jego największy plus. Minusem natomiast jest awaryjność tylnego zawieszenia.

Naprawa czy regeneracja tylnej belki w tym modelu nie jest nam obca. Robimy to już ponad 10 lat i nie ma na tę chwilę rzeczy, która mogłaby nas zaskoczyć regenerując tylną oś w Renault Kangoo. Nasze serwisy świadczą usługi na najwyższym poziomie.